Eerste weekjes. - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Meyke en Herman Schuurman - WaarBenJij.nu Eerste weekjes. - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Meyke en Herman Schuurman - WaarBenJij.nu

Eerste weekjes.

Blijf op de hoogte en volg Meyke en Herman

05 November 2013 | Nederland, Hoorn

Hoi allemaal.
Eindelijk een keer een goede verbinding op een niet al te drukke camping in Emupark.
vorige week vrijdag van Singapore naar Darwin gevlogen met de nodige vertraging.Zijn om 6.00 uur opgepikt voor safari naar litchfield en kakadu park.Uitzicht op Arnhemland en van diemen bay. Gewoon geweldig,veel gezwommen in verschillende waterval kreekjes. geslapen in tenten zonder airco bij 35 graden.
Water,water en nog eens water drinken,was het advies en dat deden we maar al te graag.Woensdag weer erg vroeg op en naar Caires gevlogen.Camper in ontvangst genomen en meteen op pad richting port Douglas'.(daar zouden we wel oud willen worden,wat mooi).Daar camper ingericht en boodschappen gedaan op naar cape tribulatiën.Aan het strand geslapen in daintree nat.park.Vervolgens terug richting Cairns en door naar mission beach.Stonden op 7 meter vanaf het strand.Dag erna 600 km gereden tot airlea beach.Hier zijn we 4 nachten gebleven koelkast moest gemaakt worden en we hebben boottocht naar whit sand beach gemaakt.Herman heeft gesnorkeld en ik heb vanaf rubberbootje met wasbak met doorzichtige bodem heel mooie koralen gezien.Gisteren weer 500 km gereden tot emupark en daar zitten we nu met windkracht 5 vanuit zee lekker buiten te internetten.Morgen gaan we naar rockhampton en Agnes water.Tot de volgende keer.Heel veel groetjes allemaal.

P.s. (dit is even een toevoeging van Marguerite) Dit is een verslagje dat sommige misschien al gelezen hebben, Herman en Meyke hebben namelijk vrij lastig internet gehad en daardoor hadden ze per ongeluk een nieuwe reis aangemaakt waardoor het erg onduidelijk was waar dit berichtje stond. Ik heb het zojuist even allemaal in orde gemaakt.
Heb ze gisteren aan de telefoon gehad en ze genieten enorm!!
Groetjes!

• 05 November 2013 - 20:55

Nelly:

Klinkt allemaal geweldig! Geniet !

• 05 November 2013 - 20:59

Carola En Ton:

Fijn dat jullie zo genieten en Herman nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Zwolse groeten,

• 05 November 2013 - 21:13

Lia Besseling:

Hallo luitjes,wat maken jullie n mooie reis zeg.donderdag gaan we met 6 dames van slender te eten op het dampten,de school kookt daar,gr Lia

• 05 November 2013 - 21:31

Pim Vd Mortel:

Dacht al....nog een kapotte koelkast.En vijf graden koeler dan waar Herman heeft geslapen. ;-)))
    Waarom heb jij niet gesnorkeld Meyke?
    Veel plezier verder en...geniet!

• 06 November 2013 - 08:29

Evelien:

Wat een geweldige reis zijn jullie aan het maken! Dat is genieten met een grote G!! Veel plezier gewenst!

• 06 November 2013 - 19:45

Anne Van Baar:

Wow klinkt fantastisch. Veel plezier verder!

• 06 November 2013 - 22:06

Peter En Marja:

Zo te lezen is het wel geregeld afzien, wachttijden, warm, koelkast stuk, maar het is het allemaal meer dan waard begrijpen wij. Moest jij niet snorkelen Meyke?? Daar moet je even doorheen hoor (heb ik ook gedaan ) het is zoooo mooi !!
    Doe voorzichtig en geniet van al dat moois daar!

• 07 November 2013 - 13:36

Marianne Schaft:

Hallo kilometervreters,
    Wij zijn net terug uit Portugal. Fijn om weer wat van jullie te lezen.
    Klinkt allemaal prachtig! Geniet ervan.
    Groetjes, Marianne.

• 10 November 2013 - 23:04

Carin:

Wat geweldig! Geniet van alles van jullie zien en meemaken. Liefs, Caki

• 12 November 2013 - 14:22

Jon:

Hi Jongens
    Leuk iets va jullie te horen.Lezen jullie geen Whats app?
    Fijn dat jullie zo genieten, doen wij ook en ook op een plek waar wij wel oud willen worden!!
    Zijn we zelfs al mee bezig! Leve het pensionado leven!
    Geniet nog verder en we horen de verhalen van de zomer in NL
    Liefs Duhn en Jon

• 16 November 2013 - 11:05

Ingrid:

Wat een geweldig avontuur om met z'n tweeën mee te maken en wat een mooi land!
    Leuk om jullie verhalen te lezen en keep us posted. Ingrid

• 20 November 2013 - 15:03

Annemarie & Henk:

Beste Meyke en Herman. Nog bedankt voor jullie kaart en het ingesproken woord. We missen wel jullie wekelijkse reisverslagen, waardoor we nu niet weten of jullie in Brisbane, Sydney, Tasmanië, Melbourne, Adelaide of Perth zitten. Misschien ben je wel verdwaalt in een groot woestijngebied. We wachten nog even met een ANWB-oproep.
    Waarschijnlijk hebben jullie een australisch mobiel nummer. Zouden jullie dat aan mij willen mailen, zodat ik jullie kan bellen. Stuur dan ook even het telefoonnummer door van Marguerite. Hier alles OK. De weersverwachting voor vandaag is een beetje natte sneeuw. Ja, dat missen jullie dan wel even.
    Lieve groetjes van Annemarie & Henk