Even voor vertrek. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Meyke en Herman Schuurman - WaarBenJij.nu Even voor vertrek. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Meyke en Herman Schuurman - WaarBenJij.nu

Even voor vertrek.

Door: Meyke

Blijf op de hoogte en volg Meyke en Herman

15 November 2014 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,
Alle voorbereidingen zijn in volle gang. De koffers staan klaar en zijn voor een deel al gepakt. Camera's en ipad gaan vandaag in orde worden gemaakt. En bovenal, die kriebels voor de vliegreis zijn er ook al.
Zoals aan vele beloofd hierbij een kort overzichtje van ons reisschema.
20-11 vertrek naar Auckland
Hier zal 23 november ons camperavontuur voor 34 dagen beginnen. We gaan beginnen 2 weken op het Noordereiland gevolgd door 3 weken zuidereiland.
26 december hebben we een vlucht naar Hobart (Tasmanië). Hier gaan we 9 dagen touren.
4 januari vertrekken we dan op familiebezoek in Sydney. Waarna we op 9 januari vertrekken naar Alice Springs, waar we met een 4-wiel drive camper de binnenlanden ingaan.
13 januari gaan we naar Perth om daar nog 9 dagen lekker te relaxen en van de wijnstreken te genieten.

We gaan proberen (daar waar kan) zo af en toe iets van ons te laten horen.
Via deze weg willen wij jullie allemaal vast hele fijne feestdagen wensen en natuurlijk een mooi en avontuurlijk 2015.

Groetjes,
Herman en Meyke

• 15 November 2014 - 12:09

Marianne Schaft:

Goede reis en veel plezier. Liefs, Marianne

• 15 November 2014 - 17:05

Ineke:

Een hele goede reis, voor alweer een pracht reis. Kijk uit naar jullie nieuws, lieve groet Hans & Ineke

• 17 November 2014 - 10:28

Rob:

Beste Herman & Meyke,

Heel veel plezier en een fijne vakantie.

groet Rob & Monique

• 26 November 2014 - 15:52

Afra:

Het wordt hier flink koud nu, bij jullie hopelijk beter? Veel plezier!