Rustdag op mijn verjaardag - Reisverslag uit Trang, Thailand van Meyke en Herman Schuurman - WaarBenJij.nu Rustdag op mijn verjaardag - Reisverslag uit Trang, Thailand van Meyke en Herman Schuurman - WaarBenJij.nu

Rustdag op mijn verjaardag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Meyke en Herman

25 November 2007 | Thailand, Trang

Hoi allemaal.Allereerst allemaal bedankt voor alle leuke wensen telefoontjes en smsjes.
Ik was echt jarig en dat aan het zwembad met een lekker biertje genieten dus.
Woensdag 21-11 zij we naar Thailand vertrokken met het pontje over en toen nog stukje gefietst in Satun geslapen Lekker lokaal gegeten op een markt(had ik vorige week ook niet gedacht dat ik dat zou doen)
22-11naar Pak Bara 59 km Heel mooi maar arm en veel langs de weg met heel veel brommertjes Eindelijk de zee,was het veel te vies om er in te zwemmen.Jammer.
23-11Gefietst tot Shungwa 34 km heel erg heet busje geregeld die heeft ons doorgebracht naar Palian.Heel slechte kamer met gat in de grond wc en koudwater douche jullie snappen wel erg afzien.Bed wel schoon en goed,
24-11 op de rand van ons bed met een dompelaartje thee gezet en een broodje gesmeerd heerlijk verjaardags ontbijt!
We zaten om 6.30 uur al weer op de fiets verder fijne dag gehad .
Nu zijn jullie weer op de hoogte we hebben onze tassen weer klaar voor morgen,dan gaan we naar Pak Meng Beach in de richting van Krabi.We hopen vanuit Pak Meng een longtailboot te regelen naar de eilanden voor de kust en daarvandaan met pontjes en fietsend verder te gaan.
Joep en Sjors van harte met jullie verjaardag en Edwin moeten we natuurlijk ook niet vergeten te feliciteren.
Hoop dat het in Hoorn met al mijn kunst kinderen goed gaat en dat jullie een fijne Sinterklaas zullen hebben.

• 25 November 2007 - 11:05

Betty:

tjeetje, petje af. wat leuk allemaal. zijn de problemen met de banden nu een beetje onder controle? ik begreep van marguerite dat jullie vroeg gaan fietsen vanwege de warmte. verstandig. veel fietsgenot en ander comfort nog toegewenst vanuit het frisse natte holland. groet edwin en betty xx

• 25 November 2007 - 12:31

Carola:

Meyke alsnog van harte hoor !

• 25 November 2007 - 13:12

Afra:

Meyke, gefeliciteerd met je verjaardag. Laat je maar lekker verwennen door Herman. Groetjes, Afra

• 25 November 2007 - 16:20

Nelly:

Van Harte Meyke!
    Ik ben gister van de trap afgevallen dus mag 3 weken niet op mijn voet staan! Balen!
    Fijn dat jullie het genieten,soms wel wat premitief zo te horen.
    Geniet maar lekker en veel foto's nemen!
    Groetjes

• 25 November 2007 - 21:08

Caki:

Lieve Meykie,
    Nog van harte !
    We hebben gisteren de hele dag aan je gedacht. 's Avonds waren we toch nog vergeten te mailen. Dank voor al juullie verhalen.
    Joep en Sjors hebben een Top verjaardag gehad. Met veel bezoek, leuke cadeautjes. HBier is het koud, nat en guur,
    FC Groningen heeft gewonnen van Feyenoord met 3 tegen 2.
    Liefs,
    Caki

• 26 November 2007 - 00:28

Ineke:

lekker vakantie houden....ook wij missen de sint, die heeft immers het spaanse verlaten.....groet en tot de volgende keer van Hans & Ineke

• 26 November 2007 - 09:53

Edwin:

Heel goed. De vacantie begint te werken. Een rustdag! Betty gaat morgen een uitdraai van deze site naar oma brengen. Relaxze! Betty & Edwin

• 26 November 2007 - 09:56

Simon En Yvonne:

Lieverd alsnog van harte gefeliciteerd en heerlijk zeg bij het zwembad met een biertje. wel verdiend met de hitte en een wc met gat in de grond. ik denk voor jullie ook jammer dat de zee vies was, kan je eigenlijk niet voorstellen. maar verder wensen we jullie een voorspoedige reis en veel fiets plezier.
    groetjes simon en yvonne

• 26 November 2007 - 13:06

Jeanne:

Meyke alsnog van harte met je verjaardag he! Dit moet voor jou toch wel een heel bijzonder levensjaar worden met zo.n mooi begin!! Je snapt wel dat je niet onder een borrel uitkomt he die houden we tegoed. Wij hebben er zaterdag alvast op je genomen. Ook nog van harte van man en kids natuurlijk en Ingrid, Marjan en Sandra. We denken aan je en genieten een beetje mee!! Liefs Jeanne.