website adres - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Meyke en Herman Schuurman - WaarBenJij.nu website adres - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Meyke en Herman Schuurman - WaarBenJij.nu

website adres

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Meyke en Herman

19 November 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

het juiste website adres waar we nu zijn is -

www.langkawi-holidayhouses.info

Kors kun je nu wel kijken

• 20 November 2007 - 21:10

Scheers:

Maken hier te weinig mee. Het is slecht verdeeld in de wereld. Het been is weer in orde?

• 20 November 2007 - 21:48

Wilma:

Wat ben je weer lekker vroeg op. Zijn er daar wel lekkere hangmatten? We hebben jullie nieuws natuurlijk weer met belangstelling gevolgd en zijn blij dat jullie van die lekke banden af zijn.Komt de vakantiesfeer anders ook niet ten goede nu tenminste echt genieten. Wel jammer voor jullie dat jullie het heerlijke weer hier nu mislopen, lekker fris. Hier in deze straat gaat alles top hoor. Groetjes en een dikke kus
    Wilma, Rick, Zoe en Laura

• 24 November 2007 - 17:49

Marja Slender/you:

hoi Meyke Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele prettige dag, maar dat zal denk ik wel lukken daar. Ook je mannetje natuurlijk gefeliciteerd!! dikke kus van alle dames dinsdagochtend xxxx