Even een berichtje via Marguerite - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meyke en Herman Schuurman - WaarBenJij.nu Even een berichtje via Marguerite - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meyke en Herman Schuurman - WaarBenJij.nu

Even een berichtje via Marguerite

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Meyke en Herman

14 November 2007 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

Hier even een berichtje van Herman en Meyke via Marguerite.
Afgelopen zondag heb ik papa en mama even aan de telefoon gehad. Ze waren goed aangekomen en het was daar erg mooi. Ze hadden al regen gehad. Verder kon Meyke niet goed wennen aan het tijdsverschil.
Vandaag hebben we een mail gekregen. Ze waren eindelijk even in een internetcafe, maar toen lag de site van waarbenjij.nu plat vanwege onderhoud. Vandaar dat er nu even een berichtje via mij word geplaatst.
De fietsen zijn in elkaar gezet en ze hebben vandaag 12 kilometer gefietst.Het was erg druk met fietsen en ze hadden veel bekijks. Morgen vroeg gaan ze met het pondje over naar het vaste land richting het noorden. Vanaf daar begint de echte fiets tocht.
Zo, dan hebben jullie ook weer even wat info over ze. Volgende bericht hopelijk gewoon van Herman en Meyke.

Groetjes Marguerite

• 14 November 2007 - 10:25

Afra:

bedankt voor je bericht! Ben benieuwd naar het vervolg. Hartelijke groet, Afra

• 14 November 2007 - 12:57

Pim:

12 kilometer.....De kop is eraf!Leuk om even wat te horen.Ik hoop dat Meyke in de gaten heeft dat Meleisisch en/of Thais bier de gevolgen van het tijdsverschil ernstig beinvloed!!!Veel plezier,fiets voorzichtig.laterr.

• 14 November 2007 - 19:42

Ineke:

aan Meyke en Herman, heb geen benul waar jullie zitten. Thailand.!! ja heel rekbaar.....geniet van jullie omgeving en van alles op jullie pad....was het Meyke die melde,ik wil fietsen met alleen een T-shirt aan....pikant niet waar....we kijken uit naar verdere belevenissen...lieve groet van Hans & Ineke

• 14 November 2007 - 20:22

Jeanne:

Fijn te lezen dat jullie goed aangekomen zijn. Geniet ervan en doe voorzichtig he!! Hopelijk vinden jullie snel weer een internet cafe voor verslag van de afgelegde kilometers.
    Liefs Jeanne.

• 14 November 2007 - 20:45

Scheers:

Weinig te melden. Met moe gaat het goed. Betty neemt duidelijk wat meer mantelzorg over. Zaterdag voor soep gezorgd. Houd alles in de smiezen. Make fun. XX

• 14 November 2007 - 22:03

Hadewych:

Veel succes met de echte tocht, ben benieuwd naar het vervolg verhaal.

Groeten van ons

• 16 November 2007 - 21:06

Wilma:

Horen alles natuurlijk vers van de pers. Best nog wel even afzien in die warmte denk ik. Vol houden hoor, gewoon een biertje extra drinken. Doe voorzichtig. Liefs en een dikke kus van de meiden.

• 17 November 2007 - 16:11

Caki:

Hoi Meykie en Herman,

Ga zo door met fietsen. Succes verder met het tijdsverschil. Leuk van jullie op de hoogte te blijven.

Liefs

• 27 Oktober 2013 - 12:51

Sophia:

zelf ik kan jullie nu volgen op de lap top goedvan my he maak er een mooie vacantie van dikke kus