We zijn er helemaal klaar voor - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meyke en Herman Schuurman - WaarBenJij.nu We zijn er helemaal klaar voor - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Meyke en Herman Schuurman - WaarBenJij.nu

We zijn er helemaal klaar voor

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Meyke en Herman

07 November 2007 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal.
Eindelijk is het dan zover,de tassen zijn gepakt.
Morgenvroeg gaan we om 6 00 uur naar schiphol.
Is wel iets te vroeg,maar ja de drukte he.
Hoop jullie vanuit Maleisie een beetje op de hoogte te houden van ons avontuur.
Dit is tevens een test of alles goed werkt.
Heel veel lieve groetjes van ons tweetjes

• 07 November 2007 - 14:13

Severine:

Hai Herman en Meyke,
    Ik wens jullie een hele goede reis toe en ik hoop zo nu en dan een berichtje te ontvangen van al jullie avonturen. Geniet ervan...
    Groetjes Severine

• 07 November 2007 - 14:14

Afra:

Geniet van jullie trip, ik ga jullie op de voet volgen (had liever op de bagagedrager gezeten). groet, Afra

• 07 November 2007 - 14:15

Yvonne:

lieverds, een goede reis en geniet ervan en we horen van elkaar
    liefs yvonne en simon

• 07 November 2007 - 15:00

Marguérite:

Lieve Pap en Mam,
    Heel, heel, heel veel plezier!! Geniet er maar lekker van, want dat mag nu wel weer een keer.
    We smsen!
    Dikke kus en heel veel liefs,
    Marguérite

• 07 November 2007 - 18:40

Lia Besseling:

Meyke en Herman heel heel veel plezier met jullie reis groetjes lia van slender

• 07 November 2007 - 18:50

Jeanne:

Hoi Meyke en Herman.
    Bij deze willen wij jullie alle goeds toewensen in jullie fietsvakantie. Niet teveel heuvels, mooi weer, geen bandenpech, heerlijk eten, geen buikloop en natuurlijk veel plezier samen!!! Goede reis en hoop jullie na afloop heelhuids terug te zien met alle verhalen en foto,s enz. Liefs Jeanne en fam.

• 07 November 2007 - 19:08

Ineke:

Meyke&Herman, goede reis "happy landing" zou heel graag je tasje willen dragen, ware het niet dat ik dan vele km's moet meetrappen...volgende keer zullen we maar zeggen....nogmaals goede reis, blijf schrijven dan blijven wij terug schrijven....lieve groet van Hans & Ineke vanuit een nog steeds zomers Rota

• 07 November 2007 - 21:01

Dühn:

Selamat jalan!
    CU in Thailand.

• 08 November 2007 - 14:52

Evelien:

Hallo Meyke en Herman,
    Wat leuk dat jullie via deze site ons op de hoogte houden van jullie reiservaringen. Inmiddels zijn jullie al een groot aantal kilometers van ons verwijderd en al helemaal in vakantiestemming neem ik aan. De reis en het plezier daarvan is eigenlijk al veel eerder begonnen. Lange tijd kijk je er naar uit en lijkt het nog eindeloos ver weg en nu zijn jullie al op pad. Ik wens jullie, evenals Roelof, een onvergetelijke vakantie toe met heel veel fietsplezier en volg met belangstelling jullie belevenissen. Lieve groeten van Evelien

• 09 November 2007 - 21:00

Carola:

heel veel plezier, ik volg jullie uiteraard via deze site!!!
    dikke zoen
    carola

• 10 November 2007 - 15:09

Lyda:

meyke en herman maak er een onvergetelijke reis van.!wij zullen alle ervaringen op de voet volgen.zo kunnen wij het dan ook een beetje beleven en geniet ook vooral van het mooie weer.het is namelijk nogal erg herfstig in n.l.heel veel groeten van ons allen!

• 12 November 2007 - 02:47

Jan En Ineke:

Hallo fietsers
    Hoe is het in Kuala Lumpur? We zijn erg nieuwsgierig naar jullie verhalen en ervaringen. Wij fietsen er vrolijk op los in Cambodja.
    Groetjes
    Jan en Ineke