Weer in Nederland - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Meyke en Herman Schuurman - WaarBenJij.nu Weer in Nederland - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Meyke en Herman Schuurman - WaarBenJij.nu

Weer in Nederland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Meyke en Herman

24 December 2007 | Nederland, Hoorn

Lieve allemaal,

We zijn weet terug in dit koude kikkerlandje. En we hebben een fantastische vakantie achter de rug. Iedereen heel erg bedankt voor alle leuke smsjes, telefoontjes en berichtjes hier op de site. Nog geen tijd gehad om iedereen te bellen, maar dat komt. Hele fijne feestdagen en tot in het nieuwe jaar. Heel veel liefs van ons allemaal!

• 26 December 2007 - 10:04

Marja:

Wij wensen jullie fijne feestdagen ,,gezellig met familie,,
    en een heel goed 2008 met veel vakantiedagen!!
    Was heel leuk dat jullie ons op de hoogte hielden van jullie reis.
    de rest horen wij 8 jan. wel van jou Meyke.
    liefs alle dames van ,slender ,you,

• 10 Januari 2008 - 16:18

Ineke:

inmiddels 10 jan. en zijn we verhuisd. de spaanse PTT had een maand nodig om ons aan te sluiten. vandaar dat we nu pas jullie vervolg verslag lezen. ik hoop dat deze site nog in gebruik is. en kijk uit naar foto's en verdere belevenissen. lieve groet en goede wensen van ons beide, Hans & Ineke

• 13 Oktober 2013 - 11:59

Cees:

Jezus Herman, dat is alweer 6 jaar geleden, veelste lang in je Hoornse Hol gekropen, maat waar ga je nu heen???? Want datvstaatber niet!!! Ik zie hetvallemaal. Cees