Genoten en gezwommen in de Andaman Zee - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Meyke en Herman Schuurman - WaarBenJij.nu Genoten en gezwommen in de Andaman Zee - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Meyke en Herman Schuurman - WaarBenJij.nu

Genoten en gezwommen in de Andaman Zee

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Meyke en Herman

29 November 2007 | Thailand, Bangkok

Nu eindelijk een stukje van Herman.
Na Trang hebben 41 km gefietst naar Pak Meng Beach en dat ging redelijk lekker.
Daar aangekomen op het strand lekker lokaal gegeten en een beetje opgeknapt daarna nog 15 gefietst naar de pier en een longtailboot geregeld om de volgende dag naar Koh Lanta vervoert te worden.
Ja jullie lezen het goed ook op deze vakantie wordt er natuurlijk een boottocht gemaakt. 1,5 uur met de boot en de fietsen erop met zijn tweeen oversteken naar Koh Lanta perfekt was het. Vanaf de pier direct naar het resort en daar heerlijk op een schoonstrand gelegen en gezwommen zowel in de zee als in het zwembad. wat een feest. Zo zalig dat we er maar weer een extra dag tegen aan hebben gegooid. Wel even per fiets de omgeving het stad Dan saladan bekeken. Vandaag weer vroeg op en 48 km gefiefts naar Klong Thom een soort halfweg tussen amsterdam en Haarlem heeft alleen een grote markt en een internet cafe zoals jullie zien.
Gaan nu even wat eten en dan vroeg naar bed om morgen om half zes weer opde fiets te zitten moeten 40km langs een grote weg fietsen en dat kun je beter maar zo vroeg mogelijk doen.

Iedereen bedankt voor de reactie en verjaardag wensen aan meyke.

Nog even een vraag Rob wanneer wordt de eerste vracht op Ijsseloog gelost???

Tot slot iedereen de groeten van Herman en meyke die vandaag precies op de helft van de vakantie zijn.

• 29 November 2007 - 09:27

Maartje:

Nog steeds ontzettend leuk zo te horen! gaat wel snel he! Hier nog steeds koud en vies weer, dus geniet ervan!

• 29 November 2007 - 10:25

Simon En Yvonne:

jeetje jullie genieten wel he, enne veel kilometers fietsen en ook nog lekker genoten van schoon water. Alleen al jammer voor jullie dat de vakantie alweer op de helft is. Dus geniet er maar lekker van want hier is het snert weer
    lieve groetjes yvonne en simon

• 29 November 2007 - 10:37

Afra:

't is al een feest om dit te lezen, om het te beleven moet nog vele malen mooier zijn. Er ligt nog een hele helft voor jullie, geniet van alles daar!

• 29 November 2007 - 16:41

André En Ria :

Wat leuk dat jullie het zo lekker naar je zin hebben. En nu op voor de tweede helft!

Groetjes vanuit Langkawi

• 29 November 2007 - 17:02

Evelien:

Dag Meyke en Herman,
    Wat beleven jullie wat en wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! Al die kilometers, mijn petje af hoor. Leuk dat jullie ons zo een klein beetje laten meegenieten van de bijzondere vakantie. En wat vliegt de tijd, jullie zijn alweer op de helft. En wij hier maar bezig zijn met Sinterklaas en warme kleren, want die kunnen we nu wel gebruiken.
    Ook al is het een beetje te laat,wij feliciteren jou, Meyke toch nog met je verjaardag en wensen je nog heel veel van deze bijzondere verjaardagen toe. Altijd in de winter jarig geweest en nu in de warmte in een ver land, dat moet onvergetelijk zijn. Nog fijne dagen toegewenst van Roelof en Evelien

• 29 November 2007 - 17:36

Severine:

Hallo Herman en Meyke,
    Leuk om al jullie verhalen te lezen! Liep een beetje achter vanwege mn vakantie in egypte. Beetje jammer dat ik ziek geworden ben van het eten daar.
    Hebben jullie geen problemen met al het vreemde eten?

Geniet nog maar lekker, jullie zijn PAS op de helft, dus vast nog genoeg leuke dingen die komen gaan.

Groetjes Severine

• 29 November 2007 - 17:43

Rick:

Leuk die berichten van jullie. Lekker weer, eten een biertje erbij wat wil je nog meer. Ik denk dat jullie behoorlijk veel gezien hebben met al dat gefiets ben benieuwd naar de foto's. Geniet er maar lekker van want voor je het weet fiets je weer in de kou, regen en wind.

• 30 November 2007 - 10:21

Marianne Schaft:

Hallo Meyke en Herman,
    Goed om te lezen, dat er geen lekke banden meer zijn (ik kom er tenminste geen meer tegen in het verhaaal).
    Erg leuk om jullie zo te volgen.

Groetjes, Marianne.

• 05 December 2007 - 09:59

Caki:

Al een paar dagen niets van jullie gehoord. Mis het al.
    Wij zijnn druk met de Sintvoorbereidingen, spannend. Deuren met brieven Verboden toegang etc.
    Puk is op school Zwarte Piet. Was vanmorgen om 7 uur al aan het schmincken.

Denk aan jullie,
    Liefs,
    Caki

• 06 December 2007 - 20:31

Carola:

Hey Herman en Meyke,

Hoe gaat het ermee? Geen lekke banden meer gehad? Jammer dat de vakantie al weer op de helft is, geniet er nog maar lekker van. Hier in Nederland gaat alles z'n gangetje. Ik ga morgen met mar mee naar Amersfoort naar de brief. Kunnen we weer gezellig bij kletsen, want we hebben het allebei wel erg druk hoor. Gelukkig is het alweer bijna kerstvakantie, dan hebben we weer eventjes vrij.

Nog heel veel plezier daar en ik kijk uit naar het volgende verhaaltje!!!!

Groetjes carola